Monday, September 10, 2012

Posete din hartie infoliata

Am mai facut cateva posete din hartie infoliata. Incep sa ma indragostesc de faptul ca se pot face chiar pe orice combinatie de culori. Acum am desoperit inca o combinatie foarte frumoasa: galben cu gri. Sper sa va placa si restul posetelor.


Aceasta poseta este pe nuante de mov-liliachiu. Acest model l-am facut initial pentru mine, pentru ca am avut o mica obsesie cu movul. Am fost placut surprinsa cand am vazut ca am gasit multi doritori pentru aceasta poseta. Pret: 100 lei



Aceasta poseta este pe mov, verde si portocaliu/coral. Combinatia este foarte frumoasa si poate fi folosita atat ca o poseta de primavara-vara cat si ca o poseta de toamna. Pret: 100 lei


 Aceasta poseta este pe mov, liliachiu, roz pal, roz si portocaliu/coral. Datorita combinatieie de culori este ideala pentru doamnele care isi poarta feminitatea cu mandrie, care adora sa fie elegante, aranjate si mereu in centrul atentiei. Poseta aduce o pata de culoare si poate fi transformata usor dintr-un accesoriu de ocazie speciala sau de club intr-unul de zi, chiar si de servici.




 Aceasta este preferata mea din aceasta colectie. Griul rece este parca mangaiat de galbenul cald ca soarele, care il completeaza perfect. Culorile sunt pale, nu ies asa de tare in evidenta. Plicul e ideal pentru o persoaman care prefera sa iasa in evidenta prin eleganta, simplitate si stil. Pret: 100 lei.


 Plicul este pe albastru inchis/electric, albastru deschis si alb. Combinatia este foarte draguta. Plicul poate sa fie asortat atat la o tinuta eleganta, cat si la blugi si...sa fim serioase...cam asta cautam toate cand ne luam accesorii: sa le putem combina cu cat mai multe lucruri si sa ne fie cat mai practice :-D
Pret: 100 lei


 Aceasta poseta am facut-o de muuuuuulta muuuulta vreme si am gasit pozele intr-un fisier uitat pe calculator. Cand am inceput sa fac posete din hartie am facut prima data acest model cu capac. Pret: 125lei


O zi frumoasa si spor la cumparaturi! big grin kiss

No comments:

Post a Comment