Sunday, January 29, 2012

Faimoasa poseta/plic de hartie!

Rasfata-te cu o portie de culoare si buna dispozitie! Cu aceste posetute originale e imposibil sa nu fi remarcata si laudata! Exprima-ti stilul si personalizeaza-ti poseta in combinatiile de culori care te reprezinta cel mai bine!


Am facut aceste posetute de ceva vreme si tot am zis ca le postez si nu am reusit. 
Aceste posetute sunt din hartie infoliata + sunt REZISTENTE la APA!!!
(am testat asta - fara intentie -  cu poseta mea cand m-a prins o ploaie cum numai in Cluj se poate prinde, care m-a udat din cap pana in picioare)
Posetutele sunt unicat deoarece este imposibil sa refac acelasi tipar al culorilor.


Daca doresti o astfel de poseta va trebui sa depui comanda pe mailul accesorii.si.brizbrizuri@gmail.com si sa precizezi culorile dorite si dimensiunea (aproximativ).
Dupa ce comanda a fost confirmata si nuantele gasite va dura aproximativ 7 zile lucratoare finalizarea posetutei.


Iata unele din posetutele pe care le-am facut:

Poseta Cristianei: 


Poseta Simonei:


 Poseta Adelei:



Poseta Ioanei (din reviste):

Poseta Nonei:

Poseta din reviste:


Poseta Adinei (sus) si poseta in lucru (jos)

Poseta Ioanei:



Pret
  • posetele colorate cu capac 30cm x 15cm sunt la 125 RON
  • posetele din reviste cu capac 30cm x15cm sunt la 100 RON
  • posetele din reviste  cu fermoar 30cm x 15cm dunt la 90 RON
Se pot face si pe alte dimensiuni! Pretul il voi calcula dupa primirea comenzii.



1 comment:

  1. buna seara, as dori sa comand un model cum sa procedez? sunt superbe modele dvs.!

    ReplyDelete